Vragenlijst 2022
Omdat we graag willen weten wat goed gaat in onze praktijk en wat we kunnen verbeteren hebben we een vragenlijst uitgedeeld. Veel mensen hebben deze ingevuld. Hartelijk dank hiervoor!
Een korte samenvatting willen we graag met u delen:
De adviezen die de assistente aan de telefoon geeft worden als goed, helder en duidelijk gewaardeerd. Er wordt door onze assistentes goed geluisterd en adequaat gehandeld.
Over het algemeen gaat het goed met het maken van een spoedafspraak. Slechts een paar patiënten geven aan graag bij hun eigen huisartsen een afspraak te kunnen maken. We proberen hier rekening mee te houden.
De vragen die de assistente bij spoed stelt worden als goed en nuttig gewaardeerd.
Er wordt nog weinig gebruik gemaakt van ons patiëntenportaal. We willen dan ook meer aandacht gaan besteden aan het portaal gebruik en de functies van het portaal.
Een enkele patiënt geeft aan dat de wachttijd aan de telefoon lang is. Door meer en beter gebruik te maken van ons patiëntenportaal zal de wachttijd aan de telefoon ook verminderen.

